2017. február 19., vasárnap

Bordó (BRAVO) pulcsim

Kezdve: 2016.12.27
4-es tűre 120 szemet szedtem fel, 9 cm passzé (2sima, 2fordított) után mintával haladtam tovább, és az alábbi beosztás szerint:
17+8 sima (fél eleje, gombolás lustával),
2* 1 szemben 2 szemet kötni (raglánszaporítás),
18 sima (ujj),
itt megint raglán,
34 szem (háta)
raglán,
ismét ujj,
és a másik fél eleje plusz a gombolás (lustakötéssel)

Oda-vissza kötöm, és a kötés, azaz a leendő kardigán jobb oldalán elosztva 3 gomblyukat alakítok ki, azaz leláncolok 3 szemet, és visszafelé felszedek 3 szemet a tűre.

Kb. 64 sor után szétválasztás, az ujjak 82-82 szem, ezeket kötöm tovább, 12 soronként széleken 1-1 szemet fogyasztok. Hónaljtól számítva 41 cm-ig, utána passzé, 50 szemre fogyasztva, 2sima,2fordított, kb 9 cm.
 
Befejezve: 2017.02.18

A törzsét, mikor kezdem, az egy fél elejének (bal oldali) a gombolását, ahol a gombok lesznek, leláncolom, és utána összekapcsolom az elejét. Következő 2 sorban a gombolásra hagyott szemekből a mintának megfelelő szemre fogyasztom, hogy a minta haladjon tovább, úgy hogy összesen 2*100 szem legyen, és plusz 1-1 szélszem a tűn, és a törzset innentől kezdve körbe kötöm, azaz én helyette inkább az egyik ujjnál kettévettem, és oda-vissza kötöttem tovább az elejét-hátát egyszerre. 

Nincsenek megjegyzések: